Shop Mobile More Submit  Join Login
YES PEOPLES!! A RIP OFF OF POKE THE BUNNY!!

Its POKE SHADOW THE HEDGHOG! The game. Finally lol.
After many lates of nights and putting homework off for tommorow... this bled out of me!! :D

Man... the animations in this was annoying... but I got the motion down finally! All beginning flash peoples, use 24 fps to make it not look like a total peice of crap. ^^

Characters Finished:
:bulletred: Rouge [link]
:bulletred: Knuckles [link] Hey, it's re-uploaded.
Add a Comment:
 
:iconkirashadraws99:
Kirashadraws99 Featured By Owner May 21, 2015  Hobbyist Writer
OMG that is so cute!!! >w<
Reply
:icondragonvampie:
dragonvampie Featured By Owner May 3, 2015  Student Filmographer
he killed me?! YAY! But I Didn't Listen! Icon/emoticon  I am a dummy! La la la la :happybounce: :iloveit: F2U Starlight Glimmer Icon 
Reply
:iconmim199:
MIM199 Featured By Owner Feb 27, 2015  Hobbyist Writer
O_O well i guess it was my fault for poking him but @_@ dang oh no she didn't Oh Noes + Oh Noes Emoticon + :emoteohnoes: oh noez 
Reply
:icongraypathicefeather:
GraypathIcefeather Featured By Owner Feb 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
It takes 21 pokes to get your hand eaten. 
Reply
:iconlaura-sonamy:
Laura-sonamy Featured By Owner Jan 10, 2015  Student Digital Artist
Shadow ...Rachel Nooo! Scootaloo Intensifies Forus Oh... Cora Contained 
Reply
:iconlolahsup:
lolahsup Featured By Owner Dec 14, 2014  Student Filmographer
DON'T READ THIS. YOU WILL BE KISSED ON THE BEST DAY OF YOUR LIFE. NOW THAT YOU'VE STARTED READING, DON'T STOP. THIS IS SO FREAKY. 
1)Say your name 10 times 
2)Say your mom's name 5 times 
3)Say your crush's name 3 times
4)Paste this onto 4 other games
If you do this, your crush will kiss you on the nearest Friday possible. But if you don't paste this, you will get bad luck. SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES. WHEN YOUR DONE, PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS. THIS IS SO FREAKY IT ACTUALLY WORKS. Like It Does :l
Reply
:icongusher298:
gusher298 Featured By Owner Nov 16, 2014
I really like it when he eat the hand. SO FUNNY!!! XD
Reply
:icon16wolfgangdamus:
16Wolfgangdamus Featured By Owner Sep 10, 2014
:O he ate my hand but he is still adorable
Reply
:iconxangelwithashotgunx4:
XangelwithashotgunX4 Featured By Owner Jul 20, 2014  Student Interface Designer
MY FINGER!! FUCK YOU SHADOW! Fuck you bye miku (fuck youz)  XDDDD
Reply
:iconderpydash2005:
DerpyDash2005 Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Digital Artist
XD :3
Reply
:icondragonstarclaw:
dragonstarclaw Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist General Artist
you hate shadow well then miku (fuck youz) Fuck you bye :ShutTheFuckUppercut: :vannawhite: Fxxx you :OCsaidfuckyou: - Request 2 
Reply
:iconxangelwithashotgunx4:
XangelwithashotgunX4 Featured By Owner Jul 27, 2014  Student Interface Designer
I HATE SHADOWWW HE EVILL XC SOOOOOOOOOOOOOOOOO :stormybirdy: miku (fuck youz) :ShutTheFuckUppercut: Fuck you bye :wall of text: What The Fuck You Said Plz Rubi DAFUQ? icon Fuck You 
Reply
:icondragonstarclaw:
dragonstarclaw Featured By Owner Aug 1, 2014  Hobbyist General Artist
HE'S NOT EVIL HE'S JUST STUCK IN BETWEEN SOOOOOOOO miku (fuck youz) :ShutTheFuckUppercut: Fuck you bye What The Fuck You Said Plz WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG WRONG :vannawhite: Fuck You Fuck You :FlipOff: :F-ck You: Angry :fu: vampirefinger :OCsaidfuckyou: - Request 2 Flip Bird 
Reply
:iconxangelwithashotgunx4:
XangelwithashotgunX4 Featured By Owner Aug 1, 2014  Student Interface Designer
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! HE'S SOOOOOOOOOOOOO FUCKING EVILLL!!!!!! Fuck you bye miku (fuck youz) What The Fuck You Said Plz Joon: Bitch Please Im Fabulous XD Die Die Die Icon #1 - Surprise Bitch! (AHS) 
Reply
:icondragonstarclaw:
dragonstarclaw Featured By Owner Aug 1, 2014  Hobbyist General Artist
WELL :ShutTheFuckUppercut: miku (fuck youz)  YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Die Die Die Joon: Bitch Please Im Fabulous XD :bitchslap: :uppercut: Bitchplz Icon #1 - Surprise Bitch! (AHS) Bitch please Fqu U YOUR JUST TOO COOL TO ADMIT IT THAT SHADOW IS AWESOME Shadows Final Smash Ver.2 Shadow  
Reply
:iconxangelwithashotgunx4:
XangelwithashotgunX4 Featured By Owner Aug 2, 2014  Student Interface Designer
OKAY  I DO NOT HAVE TO LIKE SHADOW!!!!!!!!!!!!!!! SONIC IS WAY BETTER!! Dark-Sonic SpeedDark-Sonic Strike Dark-Sonic Strike Super sonic icon 
Reply
:icondragonvampie:
dragonvampie Featured By Owner May 3, 2015  Student Filmographer
u can say THAT again! Sonic Running Sonic Battle emoticon Boosted Dark-Sonic Dark-Sonic Speed Sonic LA- Moving X3 Super sonic icon Sonic Hooba Dooba  sonic gif sonic avie Sonic (Uh-ah) [V2] sonic pop dance Sonic Taunt Breakdancing Sonic Icon Toy Sonic Lick Icon Sonic Spin Sonic Golf Animation Sonic Gif animation 3 :sonicwave: Sonic 'Is he serious?' Emoticon SONICOUTOFWATER Sonic 1-Up Sonexe - Run Together Emote Sonic Bye Bye! Sonic run Sonic Peelout sonic sleepyhead gif 
Reply
:icondragonstarclaw:
dragonstarclaw Featured By Owner Aug 2, 2014  Hobbyist General Artist
whatever Whatever 
Reply
(1 Reply)
:icondragonstarclaw:
dragonstarclaw Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist General Artist
aww he's SO CUTE i don't wanna poke him
Reply
:iconlilshadowthehedgehog:
LilShadowTheHedgehog Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Artist
Me: zzzzzzzzzz x3
You: POKE POKE POKE
Me: ?
You: POKE POKE POKE!
Me: e.e
You: POKE POKE POKE POKE!
Me: >:c
You: POKE POKE POKE POKE POKE POKE POKE
Me: DDDDD:< -eats the hand and sleeps again- >:c ......Zzzzzzzzz
Player: STILL ADORABLE X3
Reply
:iconditzythegreat223:
DitzyTheGREAT223 Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist General Artist
Oh My God.. TOTES FAVORITED!!!
Reply
:iconbijouxthebat:
BijouxTheBat Featured By Owner Jul 6, 2014
He ate my poke! :D
Reply
:iconarstylover109:
arstylover109 Featured By Owner Jul 6, 2014
I kept poking him I think this is so funny!!!
Reply
:iconoomanxenoyautja:
oomanxenoyautja Featured By Owner Jun 15, 2014  Hobbyist Writer
lol funny, I made shadow mad.
Reply
:iconnightmarestylist:
NightmareStylist Featured By Owner Jun 7, 2014
He was angry with that fire and i was like:-Gulp- I shall stop this dont looks good,And it didnt xP
Reply
:iconsonicteam10892:
sonicteam10892 Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Writer
gimmeh mah hand back shadster!
Reply
:iconxxduskpeltxx:
XxDuskpeltxX Featured By Owner Mar 24, 2014  Student Artist
HE ATE MY HAND I LOVE YOU SHADOW BUT GIVE ME MY HAND BACK XD
Reply
:iconjoe-bine:
Joe-Bine Featured By Owner Mar 8, 2014
I love poking games
Reply
:iconygopharaohsson:
YGOPharaohsSon Featured By Owner Mar 12, 2014  Student
I love them to
Reply
:iconjoe-bine:
Joe-Bine Featured By Owner Mar 13, 2014
It's funny to see their reactions!
Reply
:iconygopharaohsson:
YGOPharaohsSon Featured By Owner Mar 13, 2014  Student
yeah it is
Reply
:iconjoe-bine:
Joe-Bine Featured By Owner Mar 14, 2014
I know, right?
Reply
:iconygopharaohsson:
YGOPharaohsSon Featured By Owner Mar 14, 2014  Student
yeah
Reply
:iconjoe-bine:
Joe-Bine Featured By Owner Mar 15, 2014
I don't know how much games they have like this but I hope it's alot
Reply
:iconzalgoprincesscadance:
ZalgoPrincessCadance Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Interface Designer
^-^ Ive always wanted to poke him ^-^
Reply
:iconygopharaohsson:
YGOPharaohsSon Featured By Owner Mar 12, 2014  Student
lol yeah me to XD
Reply
:iconzalgoprincesscadance:
ZalgoPrincessCadance Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Interface Designer
For how long? Since I was 2 I always wanted to
Reply
:iconspeckledear:
Speckledear Featured By Owner Feb 24, 2014
LOL! here is me: POKE POKE POKE POKE POKE POKE POKE POKE POKE!
Reply
:iconshadathedgehog:
ShadaTHedgehog Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artist
He's so cute!!!!! The whole time to him sleeping to waking to flaming mad to attacking and eating the hand to back to sleeping covered to blood!!! CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!Heart Heart Heart 
Reply
:iconyirock:
yirock Featured By Owner Feb 11, 2014  Professional Digital Artist
the end shadow ate the hand O_O
Reply
:icondagget11:
dagget11 Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
xD
Reply
:iconfloodescapegoddess:
FloodEscapeGoddess Featured By Owner Feb 7, 2014
Should have gone to Lifesavers!
Reply
:iconassasin-the-hedgehog:
Assasin-the-hedgehog Featured By Owner Feb 4, 2014
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconxxdheatfirexx:
XxDheatFirexX Featured By Owner Feb 3, 2014
O-O

Trol

Reply
:iconillbuyyourocs:
IllBuyYourOCs Featured By Owner Jan 30, 2014
omg my hand
Reply
:iconbutterscotchripple77:
ButterscotchRipple77 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Artist
when I poke him I'm like shadow shadow hey shadow
Reply
:iconygopharaohsson:
YGOPharaohsSon Featured By Owner Mar 12, 2014  Student
XD
Reply
:iconskr7:
Skr7 Featured By Owner Jan 27, 2014
POKE HIS FREAKING FACE!
Reply
:icontheajsmaster:
theajsmaster Featured By Owner Jan 26, 2014  Student Traditional Artist
I LOVE IT SO FREAKING MUCH!!!!!!!!!!!!!!! thank you :Jet-La: SO MUCH!!!! i love this game
Reply
:iconfunnyhedgehog23:
funnyhedgehog23 Featured By Owner Jan 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Me: shadow, shadow,shadow, shad, shaow 
Shadow::dontpoke: 
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 139 KB




Details

Submitted on
April 26, 2007
Image Size
139 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
190,647 (15 today)
Favourites
3,785 (who?)
Comments
1,453
Downloads
1,343
×